Цей модуль допоміг мені зробити такі ивсновки щодо того, як учні можуть самі спрямувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання.
Я дізналась про нові форми та методи, які я можу
використовувати під час оцінювання робіт учнів і цим піднімати інтерес до навчання. Це - візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів.
Інформації багато, але все дуже ЦІКАВО!
Я дізналась про нові форми та методи, які я можу
використовувати під час оцінювання робіт учнів і цим піднімати інтерес до навчання. Це - візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів.
Інформації багато, але все дуже ЦІКАВО!
Комментариев нет:
Отправить комментарий